Brev:
Overgang til frugt og grønt
4. september 2009
Alder:
5 mdr.
Overgang til frugt og grønt
Hej Helen,
Jeg har en datter på 5½ måned som vi lige er begyndt at give frugtmos og grøntsagsmos i tirsdags. Dagen efter havde hun en tynd afføring med lidt slim men ingen feber. I går havde hun så igen en enkelt lille tynd affrøring men stadig ikke feber.
Hun er veltilpas og ser ikke ud til at være syg, mit spørgsmål er om det er kostomlægning der kan give tynd mave eller om der er noget andet jeg evt. skal være opmærksom på?
På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Annette.